Fredag

Efter en mindre paus på sådär en vecka återupptog jag i onsdags bloggskrivandet igen. (Livet är inte alls nådigt för en matematikstuderande nuförtiden). Nystarten kunde dock inte alls ha kommit lägligare, onsdagens post bestod nämligen av Jonna Lees nya singel "My High" som här på siten kan avnjutas, komplett med den underbaraste av musikvideor. Kika i inlägget nedan vettja!

I slutet av helgen planerar jag att äntligen publicera bloggens första albumrecension. Vad det rör sig om får ni dock se då. Lite så här på förhand kan jag dock tala om att det rör sig om något alldeles fenomenalt. Då jag endast recenserar musik jag har i min ägo, och då kanonbra musik är det enda jag äger, kommer recensionsavdelningen till en början också kunna att fungera som ett sorts musiktips.

/Manne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0