Ladda ned Lasses bidrag!

Tyvärr gick det inte alls vägen för Lasse Lindh och bandet i gårdagens deltävling. Svenska folket vill hellre se småporriga barshower än ren och skär popglädje - och "Jag Ska Slåss I Dina Kvarter" slogs snöpligt nog ur tävlingen.

Idag släppte Lasse sin låt för gratis nedladdning, och säger så här på CDON.se:


Okej här har du min låt! Gör vad du vill med den. Dansa till den, ramla till den, sprid den till dina polare, din flickvän eller pojkvän... vad du vill! Jag hoppas bara den gör dig lite glad i allt det här tråkgrå!


/Lasse


"Jag Ska Slåss I Dina Kvarter" kan du naturligtivs ladda ned här på Mannolitos Musikblogg genom klicka på länken nedan (vilket tar dig vidare till låtarkivet).

Relaterat material:
-
Lasse Lindh - Jag Ska Slåss I Dina Kvarter (Låtarkivet, 2009-02-15).
- Lasse i Mello! (Nyheter, 2009-02-14).
- Lasse Lindh - Utan Dina Andetag (Låtarkivet, 2009-01-12).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Jag försökte få ner den från Limewire, men det funka inte, men nu så! Den är så jäkla bra! "idag blev dagen då han fånga mig" helt klart!

2009-02-15 @ 21:52:50
Postat av: jenny

jag gillade hans låt det var synd att han inte gick vidare :P

2009-02-18 @ 08:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0