Billie the Vision & the Dancers - I Miss You

Från låtarkivet: Billie the Vision & the Dancers - I Miss You

Billie the Vision & the Dancers | Indiepop, Powerpop | Malmö | MySpace | Hemsida

Låtarkivet innehåller låtar som lovande, och redan etablerade, band och artister själva släppt för gratis nedladdning, precis därför kan ni ladda ned dem med gott samvete.

Relaterat material:
-
Billie the Vision & the Dancers - Overdosing With You (Låtarkivet, 2009-01-25).
- Billie the Vision - Vinnare (Nyheter, 2009-01-24).

Kommentarer
Postat av: Enya

Fan vilken skön låt! Manne, du håller på att bli min idol som hela tiden plockar fram bra låtar! trodde inte det här var min genre, men det här är riktigt bra. Jag sitter liksom och gungar med :P

2009-01-11 @ 22:14:12
Postat av: Clcassar

Jag kan, av någon anledning inte ladda ner låten. :klia sig på hakan ansikte:

2009-01-11 @ 22:58:07
Postat av: Manne

> Clcassar - Denna gång klickar du helt sonika på länken med vänster musknapp, därav utebliven förklaring. :)

2009-01-11 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0