Måndag

"The Federales är ett sådant där band som man kommer på sig själv med att sitta och fundera på. Varför finner jag inte deras album i skivbutikerna? Det måste ha sålt slut överallt, naturligtvis. Varför spelar de på Fight Club & ACE istället för på Cirkus? Klubblokaler, de måste föredra klubblokaler före större scener..."

Läs resten av inlägget här, publicerat på Meadow Music!

Och så här i efterhand förstår jag att det var ljug av mig att säga: "I morgon beräknar jag att kunna publicera bloggens första skivrecension", gårdagen gick istället åt att korrekturläsa nästa intervju - som publiceras här på Mannolitos Musikblogg i kväll!

Igår slog ni också bloggens alla besöksrekord, tack till alla ni som läser - fast kanske allra störst tack till Julia. Om ni missade det igår kan ni fortfarande ladda ned The Federales "You Are" i inlägget nedan.

/Manne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0