Torsdag

Nu börjar bloggen äntligen ta form, färgerna och typsnitten komma på plats. Ett knippe kategorier har också lagts till, däribland "Intervju med..." och "Musik man får ladda ned", ni kan dock inte se dem - då ingenting publicerats där, än.



Jag har också en fin, rosa, header. Men hur länge den får hänga med i sitt nuvarande skick är inte helt säkert, då den inte alls talar om för er exakt vad bloggen ska handla om, förutom att den har någonting med musik att göra då förstås. En bra start vore därför att tala om det här och nu: 

I Mannolito's Musikblogg ska jag främst uppmärksamma svensk indiepop, intervjua lovande och redan etablerade artister, recensera album och framförallt bygga upp ett låtarkiv för nätsinglar - som har släppts för gratis nedladdning av artisterna själva. 
 
/Manne

Kommentarer
Postat av: Lovisa

manne jag kom på en sak! såg att du lagt till federales i länklistan, och att du pratar lite om intervjuer. det är nämligen så att jag har federales-trummisens msn, så om du skulle vilja få en liten intervju eller något så kan jag nog vara till lite hjälp! :D

2009-01-08 @ 17:47:11
URL: http://lovisasblogg.devote.se
Postat av: johan

Manne bloggen ser bra ut, hoppas att du fortsätter med bloggandet och att bygga ut den. Lycka till

2009-01-09 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0