Lördag

Jag har nu säkrat ännu en intervju, denna gång med ett minst sagt aktuellt indie-rockband, hemskt roligt det här. Precis som vanligt avslöjas vilka det är jag pratar om först då intervjun publiceras, här på Mannolito's Musikblogg.

I morse fick Låtarkivet sin andra låt uppladdad, "Oh" med Winter Took His Life. För att ladda ned den och Shotgun Crackers fenomenala "Trevor" - klicka dig in i Låtarkivet med det samma!

Under gårdagen, Mannolito's Musikbloggs tredje dag i livet, hade bloggen ett besökarantal dubbelt av vad min privata blogg någonsin kom upp i. Sådant gillar vi! Fortsätt att besöka sidan, så fortsätter jag, i gengäld, att förse er med nedladdningsbara låtar, nyheter och så småningom också: hemskt intressanta intervjuer och recensioner!

Nu kan ni också följa Mannolito's Musikblogg via Bloggtoppen, den gröna ikonen till vänster, och Bloglovin: Följ min blogg med bloglovin.

/Manne

Kommentarer
Postat av: Leffe

Kul med interjuver... jag kan inte vänta att få reda på vilka det handlar om:P

2009-01-10 @ 15:23:07
Postat av: Ben

Åhh nej vad spännande med interjuver! Jag blir skit nyfiken!!!! Ärligt!! när kommer dom,, nyfiiiiiken i en strut!!!!!!!!<333

2009-01-10 @ 19:47:04
URL: http://absolutben.blogg.se/
Postat av: Cassandra

jag kan inte annat än att hålla med komentaren innan!! Gud vad roligt med interjuver! :D

2009-01-10 @ 19:51:05
Postat av: A

Jag har precis upptäckt hur bra svensk musik kan vara (typ mest Markus Krunegård och Laakso, men det är en början!) så jag ska titta in här så ofta jag kan!



(läste btw vad du skrivit om Anahí - hon är så sjukt underbar)

2009-01-10 @ 20:24:32
URL: http://adwinkissecat.bilddagboken.se
Postat av: E

Håller med "A" :P Anahí är så sjukt gullig! Kan du inte lägga in Shotgun Crackers "Blood Tears and Dreams"? Var första låten jag hörde med dom, och är såld på den :)

2009-01-11 @ 00:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0