Intervju på gång!

Saker och ting går som smort kan man säga! Jag har lyckats säkra en intervju med en fenomenal artist och låtskrivare. På sin meritlista har han två fullängdsalbum, var av det senare släpptes i november föra året, och över tusendet spelningar - vilket gör honom till en av sveriges mest erfarna liveartist.

Under hösten och vintern har han också varit på sverigeturné tillsammans med en erkänt stor indiepop-/popsångare och flickfavorit.

För att få reda på vad det är för prick jag pratar om och, framförallt, läsa intervjun - stay tuned!

/Manne

Kommentarer
Postat av: Anahi

Det är inte Lasse... inte Timo... jag kommer på det... snart!

2009-01-08 @ 13:47:33
Postat av: Linnea

jag vet. jag vet. cant wait kan man säga :)

2009-01-08 @ 16:08:39
Postat av: Lovisa

I KNOW!!!

2009-01-08 @ 17:41:37
URL: http://lovisasblogg.devote.se
Postat av: jennyBenny

Nej vilken rolig sida :) Den ska jag absolut fortsätta att läsa :D nu är jag nyfiken

2009-01-08 @ 19:13:17
URL: http://absolutben.blogg.se/
Postat av: Leffe

undrara var det kan bli för roliga interviuver:O:O

2009-01-09 @ 09:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0